Winter Legendia w Chorzowie

Projekt Winter Legendia, zrealizowany wspólnie ze Śląskim Wesołym Miasteczkiem, najstarszym parkiem rozrywki w Polsce, pokazuje, jak Multidekor pomaga partnerom biznesowym przekształcić komercyjną przestrzeń w zimowy sukces.

Unikalność koncepcji Winter Legendii wynika z udanej synergii dwóch atrakcji – parku rozrywki (Legendia uruchamia w okresie zimowym 17 atrakcji) oraz parku światła – świetlne elementy dekoracyjne są powodem, dla którego ludzie w okresie zimowym mają powód wyjścia z domu i spędzenia czasu na zewnątrz.

Tematyczne dekoracje uzupełniają przestrzenie pomiędzy atrakcjami Legendii, tworząc tematyczny, świetlny szlak oraz kreując ciepłą, zimową atmosferę. Jednocześnie w wybranych miejscach stają się pełnoprawną atrakcją zimową – świetlny labirynt, górka tubingowa, karuzele czy gry dają możliwość interakcji i zabawy z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych.

Jakie są cele biznesowe Winter Legendii?

  • Przyciągnięcie min. 75000 klientów kupujących bilety do parku w sezonie zimowym.
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki Legendia na lokalnym oraz krajowym rynku.
  • Zapewnienie dodatkowego źródła przychodów oraz sezonu pracy dla personelu Legendii – tworzymy projekt, który pozwala wykorzystać personel Legendii w sezonie zimowym i zbilansować stałe koszty działalności parku.

„Winter Legendia to projekt, który nie tylko zachwyca estetyką, ale także generuje realne korzyści biznesowe – od wzrostu ruchu w parku, przez wygenerowanie przychodów w martwej części roku, po poprawę wizerunku marki i zwiększenie zasięgów medialnych” – mówi Piotr Hopcia, Light Parks Business Development Director w Multidekor.

Dlaczego Legendia zdecydowała się na współpracę z Multidekor?
Na decyzję o współpracy wpłynęło kilka czynników:

  • Zrozumienie naszych potrzeb biznesowych – już na pierwszym spotkaniu przedstawiciel Multidekor, Piotr Hopcia wykazał się zrozumieniem zarówno wartości naszej marki na rynku lokalnym jak i tym, że najlepiej znamy naszych klientów – w związku z tym Multidekor nie proponował nam pracy pod marką Parku Miliona Świateł, tylko wypracowanie unikalnego produktu zimowego Legendii, a także pozostawił nam wolną rękę w realizacji działań marketingowych
  • Rozpoznawalność i doświadczenie Multidekor w tworzeniu rozwiązań dekoracyjnych, które nie ograniczają się do typowo świątecznych motywów – pozwalają wykreować dowolną historię,
  • Tworzenie trwałych i odpornych na czynnik ludzki koncepcji – dekoracje Multidekor zachęcają do interakcji. Można do nich podejść, dotknąć, usiąść na wybranych elementach oraz wprawiać je w ruch, jak na przykład obrotowe siedziska czy karuzele. Przekonały nas też świetlne atrakcje i interakcje w formie znanych gier jak np. kółko i krzyżyk czy snake. Pokazy świetlne, animacje i świetlne fotoboxy to są elementy które wpasowują się idealnie w profil parku rozrywki.

Jak wygląda partnerstwo biznesowe w realizacji tego projektu?

„Zainwestowaliśmy w tą współpracę, bo wierzymy w partnerstwo przy realizacji tego typu projektów i możliwość generowania długoterminowych przychodów i zysków dla obydwu stron.” – mówi Piotr Hopcia.

„Dzięki świetlnym dekoracjom park zyskał dodatkową wartość marketingową – dziesiątki zdjęć publikowanych w social mediach to dodatkowa promocja, którą trudno przecenić, zwłaszcza poza wysokim, letnim sezonem. Pozwala nam to pozostać w bliskim kontakcie z naszymi gośćmi przez cały rok, a zarazem udowadniać, że park rozrywki wraz z działającymi urządzeniami, może być doskonałym pomysłem na wspólne rodzinne chwile również w miesiącach jesienno-zimowych.”
Izabela Kieliś
Dyrektor Legendii Śląskiego Wesołego Miasteczka

Multidekor jako inwestor projektu wykreował projekt koncepcyjny, wyprodukował i dostarczył dekoracje oraz zajmuje się niezbędnymi usługami, czyli montażem, demontażem, serwisami oraz magazynowaniem dekoracji.

Legendia odpowiada za dystrybucję biletów, działania marketingowe, zapewnienie personelu do obsługi parku i bieżące funkcjonowanie.

Strony ponoszą koszty ustalonych zakresów działań i dzielą się przychodami z biletów. Dzięki takiemu podejściu, Legendia nie musiała inwestować w zakup dekoracji, dzięki czemu obniżyła ryzyko związane z powodzeniem projektu. Ważnym aspektem tego partnerstwa jest również to, że dekoracje będą wymieniane w części lub całości przed kolejnymi sezonami, dzięki czemu można zachować efekt świeżości projektu w celu przyciągnięcia powracających klientów w kolejnych latach.

Chcesz, aby Twój park rozrywki działał przez cały rok?

Współpraca z Multidekor to pozwala przekształcić przestrzeń Twojego parku w magnetyczne miejsce, przyciągające gości w każdej porze roku. Od planowania i projektowania po realizację i wsparcie marketingowe – oferujemy kompleksowe rozwiązania, które realnie wpływają na wyniki Twojego biznesu. Oferujemy współpracę na zasadzie partnerstwa – zainwestujemy w realizację takiego projektu – dzięki temu Twoje ryzyko jest obniżone do minimum.

Nie czekaj – zostaw kontakt do siebie, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o potencjale Twojego miejsca.

zobacz podobne

o Multidekor